2017 09123456789101112131415161718192021222324252627282930312017 11
  スポンサーサイト    --.--.--
  2008.01.06    2008.01.11
♪STAND BY ME / GOING STEADY

真っ暗闇で独りぼっちで震えてる僕がいた
ドアたたく音がして気付いたら君がいた

いつの日だっけっか君は言ったね
「おまえを泣かせはしない」
僕の肩を抱いてくれた君は強くやさしく

You are always on my mind.
Your eyes are like staright.
Kindness,never forget kindness.
All I can do is singing a song for you.
Stand by me.

Time goes by,time goes by,
tenderness,never die your tenderness.
All I can do is singing a song for you.
Stand by me.
I'll keep on have only one.
I'll keep on have only one.
So that's called love.
Stand by me.

STAND BY ME(訳)
君はいつも僕の心の中に生きている
君の瞳はまるで星の光のようだ
恩は決して忘れないよ
僕ができる全てはただ君のためにうたうことなんだ
君よ僕のそばにいてくれ

時が過ぎて 時が過ぎても
君のやさしさは決して死ぬことはない
僕ができる全てはただ君のためにうたうことなんだ
君よ僕のそばにいてくれ
僕はたった1つだけのものを持ち続けよう
僕はたった1つだけのものを持ち続けよう
そうだ 愛と呼ばれるものを
君よ僕のそばにいてくれ


Secret

TrackBackURL
→http://tokusen21.blog64.fc2.com/tb.php/164-ff5a9bad
